خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره

  • طراحی ارگونومیک: دارد
  • قابلیت تنظیم سرعت: دارد
  • منبع انرژی: باتری قابل شارژ

360,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

دستگاه میکرودرم خانگی ترانس دار، یک محصول بسیار کاربردی است که علاوه بر زیبایی، به درمان پوست کمک می‌کند. این محصول دوکاره است و قابلیت انجام ماساژ و میکرودرم ابریژن و وکیوم تراپی را دارد.

عملکرد دستگاه به این صورت است که با ایجاد مکش قوی روی پوست، لایه‌های مرده آن را از بین می‌برد و به مرور زمان پوست شما روشن، جوان و درخشان می‌شود.

میکرودرم خانگی ترانس دار دوکاره، برای انواع پوست، حتی پوست‌های حساس مناسب است. هر آقا یا خانم با هر نوع پوستی می‌تواند از این محصول استفاده کند. معمولا افرادی با پوست چرب، منافذ باز بیشتری دارند و مستعد جوش‌های بیشتری هستند. استفاده از این محصول به آن‌ها کمک می‌کند تا منافذ باز پوستشان کوچکتر شده و چربی‌های اضافه آن کاهش یابد. همچنین می‌توانند با این دستگاه آلودگی‌های سطحی پوست را پاک کرده و از بروز جوش‌های زیرپوستی جلوگیری کنند. این میکرودرم می‌تواند جوش‌های سرسیاه و سرسفید پوست را تخلیه کند و به مرور زمان قرمزی و جای جوش و آکنه‌ را از بین ببرد. افرادی با پوست خشک نیز می‌توانند با استفاده از این دستگاه، نقاط خشک و زبر روی پوست خود را درمان کنند و به مرور زمان پوستی نرم و شفاف داشته باشند.

از دیگر کاربردهای این میکرودرم می‌توان به جوانسازی و بهبود خاصیت کشسانی پوست اشاره کرد. این دستگاه با وکیوم و لیفتینگ پوست، باعث افزایش گردش خون و درنتیجه تولید کلاژن روی پوست می‌شود و به مرور زمان خطوط و چین و چروک را کاهش می‌دهد. همچنین این کار کمک می‌کند تا مواد مغذی و محصولات مراقبتی، تا ۲۵ برابر بیشتر جذب پوست شود و مواد آرایشی بهتر روی آن بنشیند. این محصول ۵ درجه سرعت دارد و بسته به نوع درمانی که پوست شما نیاز دارد، می‌توانید درجه مناسب را انتخاب کنید.

از دستگاه میکرودرم خانگی ترانس دار دوکاره می‌توانید به صورت دائمی‌‌ استفاده کنید و در همان استفاده اول نتیجه را ببینید. این محصول کاملا سبک و قابل حمل است و به وسیله باتری قابل شارژ کار می‌کند.

توضیحات تکمیلی

سر قابل شستشو

منبع تغذیه

تنظیم سرعت

دارد

تعداد سرعت

5

تعداد سری

3 عدد

طراحی ارگونومیک

دارد

کیف نگهداری

منبع شارژ

مناسب پوست

مناسب برای

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “میکرودرم خانگی ترانس دار مدل دو کاره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *