خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

اتو مو بیبی باس نانو مدل ST-3355

  • نوع صفحات: متوسط
  • صفحه نمایشگر: دارد
  • قابلیت تنظیم دما: دارد
  • جنس صفحات: سرامیک
  • مدت زمان گرم شدن: 30 ثانیه

290,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

اتو موی ST-3355 یکی از محصولات جدید برند بیبی باس است. این کمپانی در زمینه تولید لوازم برقی حالت دهنده مو فعالیت کرده و محصولاتی را تولید می‌کند که از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح هستند و تاییدیه استاندارد اروپا CE را دارند. محصولات این برند به تمام نقاط ایران از جمله ایران صادر می‌شوند.
ST-3355 صفحات سرامیکی با اندازه متوسط دارد و نباید حجم خیلی زیادی از مو را در میان آن‌ها قرار داد. پوشش سرامیک کمک می‌کند تا گرما به طور یکنواخت در سطح صفحات پخش شده و با بالا رفتن دما، مو دچار سوختکی و آسیب نشود. همچنین این پوشش کمک می‌کند تا صفحات کاملا سریع و در عرض ۳۰ ثانیه گرم شوند.
این محصول بدنه محکم و طراحی زیبایی دارد و به راحتی در دست جای گرفته و سر نمی‌خورد. روی بدنه دستگاه یک صفحه نمایشگر LED و دو دکمه دیده می‌شود. دکمه کوچکتر برای روشن یا خاموش کردن دستگاه و دکمه بزرگتر برای تنظیم درجه حرارت است. دمای این اتو مو را می‌توانید بین ۱۰۰ تا ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم کرده و بسته به نوع و ضخامت موی خود درجه دلخواه را انتخاب کنید. از طریق صفحه نمایشگر گفته شده نیز می‌توانید این تغییرات دما را ببینید. بالاترین دمای این محصول ۲۳۰ درجه سانتی‌گراد است. این دما تنها برای افرادی مناسب است که تارهای موی ضخیم و کاملا سالمی دارند.
از مزیت‌های دیگر این محصول، قابلیت قفل صفحات و دماست. بنابراین در هنگام استفاده از دستگاه می‌توانید درجه حرارت را در مقدار دلخواه ثابت نگه دارید و در پایان کار صفحات را قفل کنید. این دو ویژگی کمک می‌کنند تا ایمنی دستگاه بالاتر رود.
اتو مو بیبی باس مدل ST-3355، سیم بلند و گردانی دارد که تا ۳۶۰ درجه می‌چرخد. همچنین وزن این دستگاه پایین است و در حین کار دست را خسته نمی‌کند. این محصول با توجه به کارایی خود، قیمت بسیار مناسبی دارد و برای مصارف خانگی یک وسیله کاملا کاربردی است.

توضیحات تکمیلی

جنس صفحات

سرامیک

نوع صفحات

مدت زمان گرم شدن

گستره دما

بیشینه دما

230 درجه سانتی‌گراد

فناوری تولید یون

دارد

خاموشی خودکار

دکمه روشن/خاموش

سیستم ایمنی قفل دما

قابلیت تنظیم دما

دارد

صفحه نمایشگر

نوع نمایشگر

LED

سیم گردان

طول سیم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اتو مو بیبی باس نانو مدل ST-3355”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *