خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح مو صورت و سر وی جی ار مدل V-062

  • خط زن: دارد
  • جنس تیغه: استیل پیشرفته
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ (بی‌سیم)

970,000 تومان

2 در انبار

توضیحات

وی جی ار (VGR) یکی از برندهای مطرح دنیا است. این کمپانی بیش از ۱۵ سال سابقه فروش دارد و دفتر آن در کشور چین است. مدیران این مجموعه در کنار برنامه‌ریزی دقیق، از تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته کمک می‌گیرند و براساس نیاز مشتریان، محصولاتی را تولید می‌کنند که کاملا کاربردی و باکیفیت باشند. تمامی محصولات این برند مورد تایید استاندار اروپا CE هستند. این محصولات شامل لوازم شخصی برقی مانند اتومو، سشوار و… هستند و به تمام نقاط جهان از جمله ایران صادر می‌شوند. ماشین اصلاح V-062 یکی از پرفروش‌ترین محصولات وی جی ار است که در ادامه مطلب ویژگی‌های آن را بررسی می‌کنیم:
تیغه‌ها و بدنه این ماشین اصلاح، از جنس استیل پیشرفته بوده و در مقابل ضربه مقاومت بالایی دارند. این ریش تراش بسیار کاربردی است و با دو ویژگی خط زنی و صفرزنی که دارد، شما را از هر ماشین اصلاح دیگری بی‌نیاز می‌کند. ۳ عدد شانه در سایزهای ۲، ۳ و ۴ میلی‌متر در جعبه این محصول وجود دارد که با نصب هر یک از آن‌ها به سر دستگاه می‌توانید مو یا ریش خود را در اندازه دلخواه اصلاح کنید. در پایان هر اصلاح می‌توانید با برس و روغن مخصوص، تیغه‌ها و بدنه را تمیز کرده و از درپوش محافظ استفاده کنید. این‌کار علاوه بر افزایش طول عمر ریش تراش، از کند شدن تیغه‌ها نیز جلوگیری می‌کند.
V-062 موتور پرقدرتی دارد و به صورت شارژی و با باتری لیتیومی قابل شارژ، در هر مکانی قابل استفاده است. برای روشن کردن این ماشین اصلاح باید آن را به وسیله کابل USB به مدت ۲ ساعت شارژ کنید. بعد از این مدت، دستگاه تا ۱۸۰ دقیقه بدون محدودیت کار خواهد کرد. در مواقعی که زمان زیادی برای شارژ کردن دستگاه ندارید، می‌توانید بسیار سریع و در عرض ۵ دقیقه، آن را شارژ کنید. البته این‌کار را فقط در مواقع ضروری انجام دهید. زیرا ممکن است به موتور دستگاه آسیب وارد شود.
ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-062، سبک بوده و به راحتی در دست جای می‌گیرد و با سیم بلند و چرخانی که دارد، مانع از خستگی دست در حین کار می‌شود. این محصول با قیمت مناسب و کاربردهایی که دارد، گزینه مناسبی برای استفاده خانگی یا سالن‌هاست.

توضیحات تکمیلی

کشور سازنده

چین

وزن (بر حسب گرم)

220

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

قابلیت اصلاح با شماره صفر

دارد

خط زن

تیغه های خود تیز شونده

ندارد

قابلیت استفاده زیر دوش

قابلیت شستشو

سر قابل شستشو

تعداد شانه ها

3 عدد

مدت شارژ کامل

مدت استفاده پس از شارژ

روغن

طراحی ارگونومیک

دارد

منبع تغذیه

منبع شارژ

استند شارژ

ندارد

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح مو صورت و سر وی جی ار مدل V-062”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *