خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-134

  • خط زن: دارد
  • جنس تیغه: استیل پیشرفته
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی (باسیم)، باتری قابل شارژ (بی‌سیم)

1,450,000 تومان

2 در انبار

توضیحات

آسان‌ترین روش برای اصلاح موی سر و صورت، استفاده از ماشین اصلاح است. ماشین اصلاح‌های متنوعی در بازار به فروش می‌رسد، اما ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-134، یکی از کاربردی‌ترین‌هاست. این محصول بدنه فلزی محکمی دارد و با وزن سبک و طراحی اصولی، به راحتی در دست جای می‌گیرد.

ماشین اصلاح V-134، مانند دیگر محصولات وی جی ار، در کنار کارایی و کیفیت بالا، قیمت مناسبی دارد. کمپانی وی جی ار که در دنیا بسیار مطرح است، لوازم شخصی برقی مانند اتومو، ماشین اصلاح و… تولید می‌کند. این کمپانی در کشور چین است و محصولات آن به تمام نقاط جهان صادر می‌شود. مدیریت استاندار، استفاده از تجهیزات پیشرفته و در نهایت تولید کالاهای مدرن و پیشرفته، باعث شد تا محصولات این برند مورد تایید استاندارد اروپا CE قرار گیرد.

موتور ماشین اصلاح ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-134

موتور ماشین اصلاح‌هایی که مناسب سر و صورت هستند، باید قوی باشد تا بتواند از نازک‌ترین تا ضخیم‌ترین موها را به خوبی اصلاح کند. بنابراین از موتور پرقدرت این ماشین اصلاح نمی‌توان غافل شد.

نحوه استفاده از ماشین اصلاح ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-134

برای روشن کردن این وسیله، می‌توانید دستگاه را به صورت مستقیم به برق وصل کرده یا از آن به صورت شارژی استفاده کنید. این محصول یک باتری لیتیومی با قدرت ۲۵۰۰ میلی‌آمپر دارد که می‌توانید آن را تا ۳ ساعت شارژ کنید. پس از این مدت دستگاه تا ۳۰۰ دقیقه بدون اتصال به پریز برق کار خواهد کرد. یک نمایشگر LCD نیز روی این محصول طراحی شده که میزان شارژ و زمان نیاز به روغن کاری را نشان می‌دهد.

لوازم همراه ماشین اصلاح ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-134

این محصول تیغه‌هایی از جنس استیل دارد که در برابر رطوبت مقاومند. اندازه برش این تیغه‌ها مانند مدل V-133، بین ۱ تا ۳.۵ میلی‌متر و به وسیله اهرمی که در کنار دستگاه وجود دارد، تغییر می‌کند. برای اینکه تیغه‌ها به مرور زمان کند نشوند، در پایان هر اصلاح به وسیله برس و روغن مخصوص آن‌ها را تمیز کنید. ۴ عدد شانه نیز در جعبه محصول قرار دارد. هر یک از این شانه‌ها به صورت کشویی روی تیغه‌ها قفل شده و اندازه اصلاح را از ۱.۵ تا ۶ میلی‌متر تغییر می‌دهند. همچنین این دستگاه مجهز به دو قابلیت خط زنی و صفرزنی است و کاملا حرفه‌ای و مرربندی شده موهای شما را اصلاح می‌کند.

توضیحات تکمیلی

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

قابلیت اصلاح با شماره صفر

دارد

خط زن

قابلیت استفاده زیر دوش

قابلیت شستشو

سر قابل شستشو

مدت شارژ کامل

مدت استفاده پس از شارژ

طراحی ارگونومیک

دارد

منبع تغذیه

استند شارژ

ندارد

منبع شارژ

روغن

تعداد شانه ها

4 عدد

وزن (بر حسب گرم)

400

کشور سازنده

چین

جنس بدنه

سایز شانه ها

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-134”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *