خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-056

  • خط زن: دارد
  • جنس تیغه: استیل پیشرفته
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ (بی‎‌سیم)

توضیحات

ساده‌ترین روش برای داشتن ظاهری آراسته، اصلاح مرتب سر و صورت است. با ماشین اصلاح کیمی مدل KM-056، می‌توانید این آراستگی را تجربه کنید.
سری تریمری این ماشین اصلاح، مجهز به تکنولوژی برش مستقیم است و با دو قابلیت خط‌زنی و صفرزنی، کاملا حرفه‌ای و دقیق موهای سر و صورت را اصلاح می‌کند. این سری از دو تیغه ثابت و متحرک ساخته شده که از جنس استیل پیشرفته هستند و به صورت خودکار تیز می‌شوند. فاصله بین این دو تیغه که طول برش را تعیین می‌کند، به وسیله یک اهرم، بین ۰.۱ تا ۳ میلی‌متر قابل تغییر است. برای جلوگیری از کند شدن تیغه‌ها لازم است تا در پایان کار، آن‌ها را به وسیله برس و روغن مخصوص تمیز کنید.
۳ عدد شانه در اندازه‌های ۱، ۲ و ۳ میلی‌متر در جعبه محصول قرار دارد که به صورت کشویی روی تیغه‌ها قفل شده و طول اصلاح را تغییر می‌دهند. همچنین با این شانه‌ها می‌توانید طرح‌زنی، فید و سایه‌زنی کنید.

KM-056 موتور قدرتمندی دارد و با کمترین صدا و لرزش، بسیار سریع و بدون آسیب اصلاح را انجام می‌دهد. منبع تغذیه این موتور، باتری لیتیوم یون قابل شارژی است که ۹۰۰ میلی‌آمپر ظرفیت دارد و با ۱.۵ ساعت شارژ توسط کابل USB، تا ۲ ساعت بدون محدودیت کار می‌کند. در مواقعی که زمان کافی برای شارژ دستگاه ندارید، می‌توانید آن را سریع و در مدت زمان کوتاهی شارژ کنید. از طریق چراغ نشانگر موجود روی دستگاه، می‌توانید از شارژ کامل باتری مطلع شوید.

ماشین اصلاح کیمی مدل KM-056، به صورت تمام استیل ساخته شده و با طراحی استانداردی که دارد، به راحتی در دست جای می‌گیرد. در انتهای بدنه، حلقه‌ای قرار گرفته تا در صورت نیاز دستگاه را آویزان کنید. این محصول مانند دیگر محصولات کیمی قیمت مناسبی دارد و برای استفاده شخصی یا سالن‌ها قابل استفاده است.
برند کیمی در زمینه تولید انواع ماشین‌ اصلاح، اتومو، فرکننده و… فعالیت کرده و همواره محصولات جدید و متنوعی را به بازار عرضه می‌کند. هدف این مجموعه تولید محصولات مدرن و درجه یکیست که بتواند نیاز کاربر را برطرف کند. دفتر فروش این کمپانی در کشور چین است و محصولات آن به تمام نقاط دنیا از جمله ایران صادر می‌شود.

توضیحات تکمیلی

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

اندازه اصلاح

0.1 تا 3 میلی‌متر

قابلیت اصلاح با شماره صفر

دارد

خط زن

تیغه های خود تیز شونده

دارد

قابلیت استفاده زیر دوش

قابلیت شستشو

سر قابل شستشو

مدت شارژ کامل

مدت استفاده پس از شارژ

شارژ سریع

طراحی ارگونومیک

دارد

منبع تغذیه

استند شارژ

ندارد

وزن

300 گرم

جنس بدنه

قدرت دستگاه

تعداد شانه ها

3 عدد

سایز شانه ها

منبع شارژ

برس تمیزکننده

دارد

روغن

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح موی سر و صورت کیمی مدل KM-056”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *