خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح موی سر و صورت و بینی وی جی ار مدل 258

  • خط زن: دارد
  • قابلیت شارژ سریع: دارد
  • جنس تیغه: استیل پیشرقته
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ (بی‌سیم)
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم و برش چرخشی

390,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

آقایان برای داشتن ظاهری مرتب و آراسته در اجتماع، باید مو و صورت خود را به طور مرتب اصلاح کنند. ماشین‌ اصلاح وی جی ار مدل V-258 می‌تواند در این زمینه به آن‌ها کمک کند. وی جی ار از جمله برندهای مطرح، در زمینه تولید لوازم شخصی برقی مانند انواع ماشین اصلاح، سشوار و… است و بیش از ۱۵ سال سابقه فروش دارد. تمام محصولات این کمپانی چینی کیفیت بالایی دارند و مورد تایید استاندارد اروپا CE هستند.
ماشین اصلاح V-258 یک محصول سه کاره و‌کاملا ضد آب است و با قابلیت‌هایی که دارد، شما را از دیگر ماشین‌های اصلاح بی‌نیاز می‌کند. این محصول مجهز به دو تکنولوژی برش مستقیم و برش چرخشی است و سه عدد سری مختلف دارد که با تعویض هر سری کاربرد دستگاه تغییر می‌کند:
– سری اصلی (ریش کوتاه‌ کن): این سری به عنوان سری اصلی، موهای سر و صورت را کوتاه می‌کند. با نصب این سری دستگاه به صورت مستقیم، برش ایجاد می‌کند.
سری اصلاح مو بینی و گوش: با نصب این سری، دستگاه به صورت چرخشی شروع به کار می‌کند و به راحتی موی گوش یا بینی اصلاح می‌شود.
شانه متحرک: این سری از ۱ تا ۱۰ میلی‌متر درجه بندی شده است و کمک می‌کند تا طول اصلاح، در اندازه دلخواه تغییر کند. همچنین به وسیله این سری می‌توان طرح‌زنی و سایه‌زنی کرد.
هر سه سری با تیغه‌هایی از جنس استیل پیشرفته ساخته شدند و بدون کوچکترین آسیب و حساسیتی موها را اصلاح می‌کنند. در انتهای هر اصلاح حتما تیغه‌ها را به وسیله برس مخصوص تمیز کرده و هر چند وقت یکبار آن‌ها را روغن‌کاری کنید.
یکی از مزیت‌های V-258، قابلیت استفاده آن به صورت شارژی و با باتری لیتیومی قابل شارژ است. این ویژگی شما را از محدودیت خارج کرده و کمک می‌کند تا در هر مکانی بتوانید اصلاح را انجام دهید. البته در صورت پایان شارژ باتری، می‌توان دستگاه را به طور مستقیم به برق وصل کرد و کار را ادامه داد. برای استفاده ماشین اصلاح به صورت شارژی، باید آن را به وسیله کابل USB به مدت ۹۰ دقیقه شارژ کرد. پس از این مدت دستگاه تا ۹۰ دقیقه کار می‌کند. در مواقعی که زمان کافی برای شارژ کامل ریش‌تراش ندارید، می‌توانید آن را بسیار سریع و در عرض ۵ دقیقه شارژ کنید.
ماشین اصلاح وی جی ار مدل V-258 وزن کم و طراحی منحصربه فردی دارد و با موتور قدرتمند خود، با کمترین صدا و لرزش موها را اصلاح می‌کند. همچنین به راحتی در دست جای گرفته و دست را در حین کار خسته نمی‌کند. این محصول قیمت مناسب و کیفیت و‌کارایی بالایی دارد و برای مصارف شخصی و حرفه‌ای قابل استفاده است.

توضیحات تکمیلی

تکنولوژی اصلاح

برش چرخشی, برش مستقیم

جنس تیغه

خط زن

قابلیت شستشو

سر قابل شستشو

استفاده به صورت خشک و مرطوب

مقاومت در برابر آب

منبع تغذیه

منبع شارژ

استند شارژ

ندارد

مدت شارژ کامل

مدت استفاده پس از شارژ

شارژ سریع

مدت شارژ سریع

طراحی ارگونومیک

دارد

برس تمیزکننده

دارد

روغن

دکمه روشن/خاموش

تعداد سری

1 عدد

نوع سری

سری موزن گوش و بینی

تعداد شانه ها

1 عدد

سایز شانه ها

کشور سازنده

چین

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح موی سر و صورت و بینی وی جی ار مدل 258”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *