خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-873

  • خط زن: دارد
  • طراحی ارگونومیک: دارد
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • منبع تغذیه: برق خانگی (باسیم)، باتری قابل شارژ (بی‌سیم)

450,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

ماشین اصلاح یکی از لوازم بسیار کاربردی برای آقایان است. از میان مدل‌های متنوع این محصول، ماشین اصلاح جیمی مدل GM-873، طرفداران زیادی دارد. این ماشین اصلاح، مجهز به تکنولوژی برش مستقیم است و با قابلیت خط‌زنی خود، در دسته ماشین اصلاح‌های حرفه‌ای قرار می‌گیرد.
GM-873، طراحی زیبا و کلاسیک دارد و بدنه آن با ترکیبی از استیل و پلاستیک پیشرفته ساخته شده است. تیغه‌های این محصول از جنس استیل ضدزنگ هستند و در مقابل رطوبت و هوا کاملا مقاومند. این تیغه‌ها لغزان هستند و به وسیله اهرم کنار دستگاه، فاصله بین آن‌ها تغییر می‌کند. کافیست اهرم را به سمت بالا یا پایین فشار دهید و طول برش تیغه‌ها را در اندازه دلخواه تنظیم کنید. برای افزایش طول اصلاح ۴ عدد شانه پلاستیکی در اندازه‌های متفاوت ۳، ۶، ۱۰ و ۱۳ سانتی‌متر همراه با محصول ارائه کردند که به صورت کشویی روی تیغه‌ها قفل شده و طول برش را افزایش می‌دهند. همچنین از این شانه‌ها برای فید کردن، سایه‌زنی و طرح‌زنی نیز، می‌توان استفاده کرد. در پایان اصلاح، تیغه‌ها را با برس مخصوص تمیز کرده و هر چندوقت یکبار روغن‌کاری کنید. این کار از کندشدن تیغه‌ها جلوگیری کرده و باعث افزایش طول عمر دستگاه می‌شود.
از مزیت‌های اصلی این ریش‌تراش، استفاده آن بدون سیم و با یک باتری لیتیوم یون قوی است. ظرفیت این باتری ۱۵۰۰ میلی‌آمپر بوده و با ۲ ساعت شارژ کامل توسط کابل USB، تا ۱۲۰ دقیقه روشن می‌ماند. در صورت اتمام شارژ باتری، دستگاه را به وسیله آداپتور به برق مستقیم وصل کرده و کار خود را ادامه دهید.
ماشین اصلاح جیمی مدل GM-873، کاملا سبک و خوش‌دست است و با کمترین صدا و لرزش، اصلاح را انجام می‌دهد. در قسمت کناری این محصول، دکمه‌ای طراحی شده که با فشردن آن دستگاه روشن شده و موتور در دو سرعت متوسط و سریع تنظیم می‌شود. در قسمت انتهایی آن نیز، حلقه‌ای قرار گرفته تا در صورت نیاز دستگاه را آویزان کنید. این ماشین اصلاح مانند دیگر محصولات جیمی قیمت مناسبی دارد و برای مصارف شخصی و حرفه‌ای قابل استفاده است.
جیمی (Geemy) یکی دیگر از برندهاییست که در زمینه تولید لوازم شخصی برقی مانند انواع ماشین اصلاح، فرکننده و… فعالیت می‌کند و در ایران طرفداران زیادی دارد. این شرکت در کشور چین مستقر است و تمام محصولات آن مورد تایید استاندارد اروپا CE هستند.

توضیحات تکمیلی

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

خط زن

قابلیت شستشو

قابلیت استفاده زیر دوش

سر قابل شستشو

جنس بدنه

طراحی ارگونومیک

دارد

منبع تغذیه

مدت شارژ کامل

مدت استفاده پس از شارژ

تنظیم سرعت

دارد

تعداد شانه ها

4 عدد

برس تمیزکننده

دارد

روغن

منبع شارژ

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح موی سر و صورت جیمی مدل GM-873”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *