خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی آر مدل V-292

  • خط زن: دارد
  • جنس تیغه: تیتانیوم
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی (باسیم)، باتری قابل شارژ (بی‌سیم)

260,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

وی جی ار (VGR) یکی دیگر از برندهای مطرح در زمینه تولید لوازم شخصی برقی است. این شرکت در کشور چین مستقر بوده و درواقع ارتقا یافته دو برند جیمی و آی‌جیمی است. کمپانی وی جی ار بیش از ۱۵ سال سابقه فروش دارد و در طی این سال‌ها توانسته، با مدیریت صحیح و استفاده از ماشین‌آلات مدرن، محصولاتی را تولید کند که از لحاظ کیفیت و فناوری در بالاترین سطح باشند. محصولات این برند مورد تایید استاندارد اروپا CE هستند و به تمام نقاط دنیا ازجمله اروپا، هند، امریکا و… صادر می‌شوند. ماشین اصلاح موی سر و صورت V-292، یکی از محصولات پرفروش برند وی جی ار است.
این ماشین اصلاح بسیار کاربردی است و تمام نیازهای شما را در هنگام اصلاح، برطرف خواهد کرد. این محصول با دو قابلیت خط زنی و صفرزنی که دارد، اصلاح شما را بسیار حرفه‌ای تر می‌کند.
تیغه‌های این ریش تراش از جنس تیتانیوم بوده و به صورت خودکار تیز می‌شوند. به همین علت مو و ریش شما در کمترین زمان و بدون کوچکترین آسیبی اصلاح می‌شود. همچنین شانه‌هایی در اندازه‌های ۱، ۲ و ۳ میلی‌متر برای این محصول در نظر گرفته شده است. با این شانه‌ها می‌توانید مو و ریش خود را در اندازه دلخواه اصلاح کنید. برای افزایش طول عمر بدنه و تیغه‌ها، می‌توانید در پایان هر اصلاح به وسیله برس و روغن مخصوص دستگاه را تمیز کنید.
ماشین اصلاح V-292 به وسیله باتری لیتیومی قابل شارژ کار می‌کند. کافی است دستگاه را به مدت ۲ ساعت شارژ کرده و سپس تا ۱۰۰ دقیقه از آن استفاده کنید. اگر شارژ ریش تراش تمام شد و فرصتی برای شارژ مجدد نداشتید، می‌توانید آن را با سیم مخصوص خود، روشن کنید.
این محصول وزن سبک و بدنه محکمی دارد و با طراحی منحصر به فرد خود، می‌تواند انتخاب مناسبی برای استفاده شخصی یا حتی سالن‌ها باشد

توضیحات تکمیلی

کشور سازنده

چین

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

قابلیت اصلاح با شماره صفر

دارد

خط زن

تیغه های خود تیز شونده

دارد

منبع تغذیه

مدت شارژ کامل

مدت استفاده پس از شارژ

صفحه نمایشگر

نوع نمایشگر

LED

قابلیت شستشو

طراحی ارگونومیک

دارد

منبع شارژ

تعداد شانه ها

3 عدد

سایز شانه ها

قدرت دستگاه

درپوش محافظ

برس تمیزکننده

دارد

روغن

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی آر مدل V-292”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *