خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل 117

  • خط زن: دارد
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
  • منبع تغذیه: برق خانگی (باسیم)، باتری قابل شارژ (بی‌سیم)

1,100,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

ماشین اصلاح موی سر و صورت V-117، یکی دیگر از محصولات برند وی جی ار است. این ماشین اصلاح وزن سبک، بدنه فلزی محکم و طراحی ارگونومیک دارد و با دو قابلیت خط زنی و صفرزنی، کاملا حرفه‌ای موهای سر و صورت را اصلاح می‌کند.
تیغه‌های این ریش تراش از جنس استیل ضدزنگ هستند و در برابر رطوبت مقاومند. این تیغه‌ها بسیار تیزند و بدون کوچکترین آسیبی مو یا ریش شما را اصلاح می‌کنند. اندازه برش این تیغه‌ها به وسیله اهرمی که در کنار دستگاه قرار دارد، قابل تنظیم است. اگر اهرم را به سمت پایین یا بالا فشار دهید، به ترتیب فاصله بین تیغه‌های بالا و پایین، زیاد یا کم می‌شود. برای افزایش طول عمر بدنه و تیغه‌ها، بهتر است در پایان هر اصلاح، به وسیله روغن و برس مخصوص آن‌ها را تمیز کنید.
در بسته بندی این محصول ۴ عدد شانه در اندازه‌های ۳، ۶، ۹ و ۱۲ میلی‌متر وجود دارد. این شانه‌ها را می‌توانید روی تیغه‌های ماشین اصلاح قفل کنید و در اندازه دلخواه موهای خود را اصلاح کنید.
این وسیله را می‌توانید به صورت مستقیم به برق وصل کرده و روشن کنید. اما مزیت اصلی این ماشین اصلاح، تامین انرژی آن به صورت شارژی و با باتری لیتیوم یون است. کافی است این باتری را به وسیله کابل شارژ، به مدت 180 دقیقه شارژ کنید. پس از این مدت دستگاه تا ۵ ساعت بدون وقفه کار خواهد کرد.
موتور V-117، مانند دیگر محصولات وی جی ار قدرتمند است و تا سال ها برای شما کار خواهد کرد. این دستگاه نسبت به قیمت مناسبش، کارایی زیادی دارد و شما را از دیگر ماشین‌های اصلاح بی‌نیاز می‌کند. بنابراین می‌تواند گزینه خوبی برای خرید باشد.
کمپانی وی جی ار (VGR) بیش از ۱۵ سال سابقه فروش دارد و محصولات آن در تمام دنیا از جمله ایران به فروش می‌رسد. این برند همواره در تلاس است تا کالاهایی را تولید کند که علاوه بر کارایی و کیفیت بالا، نیاز مشتریان را برطرف کند. تمام محصولات وی جی ار دارای تاییدیه استاندارد اروپا CE هستند.

توضیحات تکمیلی

کشور سازنده

چین

وزن (بر حسب گرم)

350

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

قابلیت اصلاح با شماره صفر

دارد

خط زن

تیغه های خود تیز شونده

ندارد

قابلیت شستشو

سر قابل شستشو

مدت شارژ کامل

مدت استفاده پس از شارژ

منبع تغذیه

,

استند شارژ

ندارد

تعداد شانه ها

4 عدد

سایز شانه ها

, , ,

منبع شارژ

درپوش محافظ

روغن

برس تمیزکننده

دارد

کیف نگهداری

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل 117”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *