خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-001

  • خط زن: دارد
  • جنس تیغه: استیل پیشرفته
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: دارد
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ (بی سیم)

380,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

شرکت وی جی ار یک کمپانی بزرگ و پیشرفته در زمینه تولید لوازم شخصی برقی است. هدف این کمپانی در طی 15 سال فعالیت خود، تولید محصولات با کیفیت و درجه یک بوده و در این مسیر توانسته پیشرفت چشمگیری داشته باشد و مورد تایید استاندارد اروپا CE قرار گیرد. محصولات این برند که ساخت کشور چین هستند، به تمامی نقاط جهان از جمله آفریقا، آمریکا، هند، اروپا،خاورمیانه و… صادر می‌شوند.

ماشین اصلاح V-001 نیز یکی از محصولات پر طرفدار این کمپانی است. این ماشین اصلاح کاملا حرفه‌ای بوده و با ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند تمام خواسته‌های شما از یک ماشین اصلاح را برآورده کند. یکی از این ویژگی‌ها، قابلیت صفرزنی و خط‌ زنی است. این دو قابلیت کمک می‌کند تا اصلاح حرفه‌ای‌ تری را تجربه کنید.

از این محصول می‌توانید به صورت باسیم یا بی‌سیم استفاده کنید. زیرا این دستگاه علاوه بر سیم، یک باتری لیتیوم‌ یون قدرتمند دارد که کاملا قابل شارژ بوده و با 120 دقیقه شارژ تا 2 ساعت قابل استفاده است. همچنین این محصول دارای سه سری U شکل، T شکل و یک سری کوچک است که هرکدام کارایی متفاونی دارند. سری U شکل برای اصلاح دقیق انحناهای راست و خمیده سر و صورت استفاده می‌شود، سری T شکل که در واقع به عنوان یک خط‌ زن موهای گردن را به صورت مرزبندی اصلاح می‌کند و سری کوچک که مخصوص طرح‌ زنی و ایجاد خط روی موها است.

از دیگر ویژگی‌های ماشین اصلاح V-001 وجود 7 شانه در اندازه‌های 3، 6، 9، 15 میلی‌متر جهت اصلاح موهای کوتاه، به همراه شانه‌های 7، 5، 3 میلی‌متر برای اصلاح موهای بلند است. این محصول کاملا سبک، مقاوم و کم صدا طراحی شده و به راحتی در دست جای می‌گیرد و به دلیل بدنه مقاوم و تیغه‌های ضد زنگی که دارد، می‌تواند یک محصول ایده‌آل و بادوام برای استفاده شخصی یا حرفه‌ای باشد.

توضیحات تکمیلی

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

قابلیت اصلاح با شماره صفر

دارد

خط زن

تیغه های خود تیز شونده

دارد

قابلیت استفاده زیر دوش

استفاده به صورت خشک و مرطوب

قابلیت شستشو

سر قابل شستشو

مدت شارژ کامل

مدت استفاده پس از شارژ

شارژ سریع

طراحی ارگونومیک

دارد

منبع تغذیه

منبع شارژ

استند شارژ

ندارد

وزن

300 گرم

تعداد شانه ها

7 عدد

سایز شانه ها

درپوش محافظ

روغن

برس تمیزکننده

دارد

کشور سازنده

چین

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-001”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *