خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-089

  • خط زن: ندارد
  • استند شارژ: ندارد
  • جنس تیغه: استیل ضد زنگ
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • منبع تغذیه: برق خانگی (با سیم)

370,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

بی شک ماشین اصلاح موی سر و صورت و بدن وی جی آر مدل V-089، یکی از محصولات پرکاربرد کمپانی وی جی ار است. این شرکت که 15 سال سابقه فروش در زمینه تولید لوازم شخصی برقی را دارد، محصولاتی را روانه بازار می‌کند که از لحاظ ساختار و کیفیت با دیگر برندهای مطرح دنیا رقابت می‌کند. محصولات کمپاتی VGR به تمام نقاط جهان از جمله آمریکا و اروپا صادر می‌شود و به دلیل مدیریت صحیح، استفاده از ماشین آلات مجهز و پیشرفته و در نتیجه تولید محصولات درجه یک، مورد تایید استاندارد اروپا CE قرار گرفته است.

ماشین اصلاح v-089، یک محصول ایده‌آل برای رفع تمام نیازهای شماست. زیرا این محصول دو دسته اصلی دارد که یکی از آن‌ها با سری فویلی و دیگری با سری تریمری طراحی شده است. سری فویلی موها را با شماره صفر اصلاح می‌کند و سری تریمری برای کوتاه کردن و ته ‌ریش گذاشتن مناسب است. همچنین این ریش تراش شانه‌هایی دارد که قابل تنظیم بوده و می‌توانید به واسطه آن‌ها اندازه اصلاح را نعیین نمایید. این شانه‌ها سه عدد هستند و موهای شما را در اندازه‌های 1، 2 و 3 میلی‌متر اصلاح می‌کنند. پس از اصلاح می‌توانید به وسیله برسی که در بسته‌ بندی این محصول وجود دارد، خرده موها را تمیز کنید.

از دیگر ویژگی‌های این ماشین اصلاح، می‌توان به موتور پر قدرت و کم صدای آن اشاره کرد. برای روشن شدن دستگاه کافی است آن را به مدت 90 دقیقه شارژ کنید و پس از آن می‌توانید به مدت 2 ساعت دستگاه را روشن نگه دارید. این کار به وسیله آداپتور 5 ولتی با شدت جریان 1 آمپر صورت می‌گیرد.

این محصول وزن کمی دارد و با طراحی ارگونومیکی خود، به راحتی در دست جای گرفته و آن را خسته نمی‌کند. از طرفی بدنه شکیل و محکم و تیغه‌های مقاوم، طول عمر این ریش تراش را بالا برده و می‌تواند برای استفاده شخصی شما کاملا مناسب باشد.

توضیحات تکمیلی

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

قابلیت اصلاح با شماره صفر

ندارد

خط زن

قابلیت استفاده زیر دوش

استفاده به صورت خشک و مرطوب

قابلیت شستشو

سر قابل شستشو

مدت شارژ کامل

طراحی ارگونومیک

دارد

منبع تغذیه

منبع شارژ

استند شارژ

ندارد

وزن

180 گرم

درپوش محافظ

برس تمیزکننده

دارد

کشور سازنده

چین

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-089”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *