خرید آنلاین
لوازم شخصی و برقی

ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-171

  • خط زن: دارد
  • جنس تیغه: استیل پیشرفته
  • تکنولوژی اصلاح: برش مستقیم
  • قابلیت اصلاح با شماره صفر: ندارد
  • منبع تغذیه: باتری قابل شارژ (بی سیم)

350,000 تومان

در انبار موجود نمی باشد

توضیحات

وی جی ار یکی دیگر از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید لوازم برقی شخصی فعالیت می‌کند. تمامی محصولات این برند در کشور چین تولید شده و به تمام نقاط جهان از جمله آفریفا، هند، خاورمیانه و… صادر میگردد. درواقع این کمپانی یک شرکت معتبر و مجهز به فناوری و ماشین آلات مدرن و پیشرفته است که با استفاده از سیستم مدیریت استاندارد و تولید محصولات مرغوب و با کیفیت، توانسته 15 سال فعالیت کند و تاییدیه استاندارد اروپا CE را کسب کند. ماشین اصلاح حرفه‌ای V-171 نیز یکی از محصولات کمپانی وی جی ار است و تمام نیازهایی که از یک ماشین اصلاح می‌توان داشت را برآورده می‌کند.

این دستگاه دارای تیغه‌‌هایی از جنس استیل پیشرفته و قدرنمندی است که در کوتاه‌ ترن زمان ممکن موهای شما را بدون آسیب کوتاه کرده و با خط‌ زنی که دارد اصلاح شما را حرفه‌ای تر می‌کند. همچنین شانه‌ هایی نیز برای این ریش تراش طراحی شده است که به شما کمک می‌کند تا در اندازه دلخواه موها و ریش‌ های خود را اصلاح کنید. در پایان کار می‌توانید به وسیله برسی که در بسته‌ بندی این محصول قرار دارد، خرده موها را تمیز کنید.

این ماشین اصلاح موتور پر قدرتی دارد و بدون سیم و تنها با یک باتری لیتیومی قابل شارژ کار می‌کند. به این صورت که به مدت دو ساعت دستگاه را به وسیله یک کابل، شارژ کرده و پس از آن به مدت 240 دقیقه دستگاه برای شما کار خواهد کرد.

ماشین اصلاح V-171 بدنه‌ محکم و خوش‌ دستی دارد و به دلیل وزن پایین کار با آن بسیار راحت است. به همین علت می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای استفاده شخصی یا حتی حرفه‌ای باشد.

توضیحات تکمیلی

تکنولوژی اصلاح

برش مستقیم

جنس تیغه

قابلیت اصلاح با شماره صفر

ندارد

خط زن

تیغه های خود تیز شونده

دارد

قابلیت استفاده زیر دوش

استفاده به صورت خشک و مرطوب

قابلیت شستشو

سر قابل شستشو

شارژ سریع

طراحی ارگونومیک

دارد

منبع تغذیه

منبع شارژ

استند شارژ

ندارد

وزن

125 گرم

درپوش محافظ

برس تمیزکننده

دارد

کشور سازنده

چین

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماشین اصلاح موی سر و صورت وی جی ار مدل V-171”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *